baner candyweb

„Jak Cię widzą tak Cię piszą”, jest to jedno z bardziej znanych przysłów. Przekazuje ono jak ważne, jest zrobienie dobrego wrażenia. Jednak w dzisiejszym świecie ciężko jest zostać dostrzeżonym. Każda firma boryka się z problemem dotarcia do potencjalnego grona odbiorców, dlatego warto poznać dostępne środki, którymi możesz zaznaczyć swoją obecność.

Reklamy w tradycyjnych mediach

Nieodłączną częścią każdej audycji chociażby w telewizji, czy też w radiu jest blok reklamowy. Co prawda na reklamy w większości dużych stacji pozwolić mogą sobie marki o ogromnym budżecie reklamowych. Natomiast istnieją również mniejsze lokalne rozgłośnie lub stacje telewizyjne, w których reklamy są obarczone astronomicznymi sumami.

Podobna zasada tyczy się prasy. Wiele poczytnych tytułów karze sobie słono zapłacić za miejsce w ich gazecie. Natomiast strony ogłoszeń w gazetach lokalnych ciągle cieszą się zainteresowaniem, przy czym koszty zamieszczenia ogłoszenia nie są wcale tak wysokie.

Tradycyjne reklamy pośrednie i bezpośrednie

Do takich reklam należą:

  • Reklamy zewnętrzne – czyli wszystkie reklamy zamieszczone w miejscach dobrze widocznych, najlepiej tam gdzie znajduje się dużo ludzi. Mogą to być billboardy, reklamy na pojazdach lub na przykład słupy z ogłoszeniami.
  • Roznoszenie ulotek
  • Udział w targach branżowych
  • Prowadzenie szkoleń, prezentacji
  • Posiadanie ambasadorów marki

Nowoczesne sposoby reklamy

Rozwój technologii wpłynął na pojawienie się nowych i skutecznych sposobów reklamy. Dzięki reklamom w internecie lub już samym zaznaczeniu obecności na rynku, możliwe jest dotarcie do ogromnego grona potencjalnych odbiorców. Dlatego warto wiedzieć jakie możliwości może nieść ze sobą internet.

Czy wiesz gdzie reklamować swoje usługi?